Minister Przedsiębiorczości i Technologii informuje, że w dniu 14 sierpnia 2019 r. zostanie ogłoszony Konkurs „Standaryzacja usług Hubów Innowacji Cyfrowych dla wsparcia cyfrowej transformacji przedsiębiorstw”. Aplikacje można składać w terminie do dnia 13 września 2019 r.
Kto może składać Aplikacje?
Aplikacje mogą składać Huby Innowacji Cyfrowej (Digital Innovation Hub), będące ośrodkami świadczącymi wysokiej jakości usługi wsparcia transformacji cyfrowej.
Termin składania Aplikacji
Aplikacje należy składać w formie elektronicznej w nieprzekraczalnym terminie
do 13 września 2019 r. do godz. 16.00 na adres: konkursDIH@mpit.gov.pl oraz dodatkowo
w formie papierowej na adres:
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Departament Innowacji
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Termin rozstrzygnięcia Konkursu
Przewidywany czas oceny Aplikacji w Konkursie wynosi maksymalnie 35 dni od dnia zakończenia naboru.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
Dofinansowanie można otrzymać na usługi transformacji cyfrowej świadczone przedsiębiorcom oraz na rozbudowę i uzupełnienie potencjału DIH-ów.
Kryteria wyboru Aplikacji
Ocena aplikacji będzie dokonywana w oparciu o Kryteria oceny określone w załączniku do Regulaminu Konkursu.
Finanse
Ogólna pula środków przeznaczona do rozdysponowania w Konkursie wynosi ok. 30 mln zł.
Inne ważne informacje
Składającym nie przysługują środki odwoławcze od negatywnej decyzji w sprawie wyboru Aplikacji.
Pytania i odpowiedzi
Pytania można przesyłać na adres poczty elektronicznej: konkursDIH@mpit.gov.pl.
Więcej informacji na stronie.
Źródło: Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii