Marka Wolf Lubricants z przyjemnością ogłasza, że podczas słynnych targów dla rynku wtórnego Automechanika Frankfurt, zaprezentuje ekscytujące nowe produkty i usługi. W tym roku targi Automechanika Frankfurt odbędą się w dniach od 10 do 14 września we Frankfurcie nad Menem.
Podczas tego wydarzenia marka zaprezentuje wiele premier produktów, podkreślając swoje zaangażowanie w rozwój świadomych ekologicznie i ukierunkowanych na klienta rozwiązań. Obejmuje to premierę nowej linii płynów chłodzących i zapobiegających zamarzaniu, jak również zupełnie nowej linii bezwodnych smarów wapniowych oraz innowacyjnej, zrównoważonej linii wyścigowej.
Traktując wsparcie klienta jako priorytet, zespół Wolf zajmował się także tworzeniem nowych usług, których celem jest pomoc klientom na całym świecie. Pierwsza z nich to LubriScan, profesjonalna usługa analizy oleju dla sektora pojazdów ciężkich. Co więcej, Wolf z dumą oferuje kompleksowy i atrakcyjny pakiet rozwiązań 360° dla dystrybutorów i użytkowników końcowych.
Wolf Lubricants będzie gospodarzem konferencji prasowej, która odbędzie się 11 września. Dwaj zaangażowani prelegenci – Bert De Haes, dyrektor ds. wprowadzania produktów na rynek i Franck Jolly, dyrektor ds. sprzedaży światowej, znaków towarowych i marketingu – omówią premiery najnowszych produktów i usługi, nie zapominając również o bieżących trendach rynkowych i kluczowych obszarach wzrostu. Konferencja zakończy się spojrzeniem w przyszłość, w tym na 70. rocznicę powstania firmy, która przypadnie w 2025 r.
Bert De Haes, dyrektor ds. wprowadzania produktów na rynek w Wolf Lubricants, powiedział:
„Z ogromnym podekscytowaniem ponownie wracamy na wrześniowe targi Automechanika Frankfurt. Cały zespół chętnie nawiąże kontakty z klientami z całego świata i omówi nasze nowości i innowacje – jak wszyscy zobaczą, nie nudziliśmy się. Targi Automechanika to idealna platforma do zaprezentowania naszego postępu i wizji przyszłości – precyzyjnych rozwiązań spełniających nowe wymagania rynku wtórnego.”