We wtorek, 4 grudnia w warszawskiej restauracji SPATiF odbyło się spotkanie dziennikarzy z przedstawicielami marki Tork, której właścicielem jest firma Essity, lider w zakresie profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny. Celem spotkania było podsumowanie działalności marki w 2018 roku i przedstawienie planów na kolejny rok. Gospodarzem wydarzenia był Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager.
Dodatkową okazją do spotkania były obchody 50-tych urodzin marki Tork, które przypadają w 2018 roku. Nie bez powodu na miejsce spotkania wybrano SPATiF, legendarny lokal na mapie Warszawy, który w latach 60., gdy rodziła się marka Tork, przeżywał czas swojej świetności. Nowy SPATiF zaprosił gości do wyremontowanych wnętrz z zachowanymi klasycznymi detalami, dostosowanych jednak do czasów współczesnych. Specjalnie z okazji urodzin marki powstała playlista Tork 50 years – Get ready for the next 50!, która jest dostępna w aplikacji Spotify. Znalazły się na niej największe przeboje, które na przestrzeni ostatnich 50-ciu lat szturmowały listy przebojów.
– W historii marki Tork jest mnóstwo wydarzeń, które okazały się kluczowe dla rozwoju branży higienicznej – mówił Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Essity. – Sztab specjalistów nieustannie opracowuje nowe rozwiązania ułatwiające utrzymanie higieny. 50-letnie doświadczenie pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość planując nadal odgrywać tak istotną rolę w rozwoju branży higienicznej dla biznesu.
Wiedza ekspercka, funkcjonalne produkty i polityka zrównoważonego rozwoju pozwoliła marce Tork stać się niekwestionowanym liderem. Najnowocześniejsze rozwiązania, takie jak sprzątanie oparte na danych, znaczące innowacje w zakresie suszenia rąk czy pierwsza na świecie usługa recyklingu ręczników papierowych, świadczą o tym, że marka Tork nie tylko z powodzeniem podąża za rozwojem technologicznym, a nawet wyznacza najnowsze trendy.
Źródło: Tork/Essity