Firma CompAir ogłosiła wprowadzenie nowych umów serwisowych Assure, które pomagają użytkownikom sprężonego powietrza uniknąć nieplanowanych, nieprzewidzianych w budżecie przestojów i przerw w produkcji. Co ważne, nowe umowy serwisowe są dostępne nie tylko dla klientów urządzeń CompAir, ale dla wszystkich użytkowników sprężonego powietrza, bez względu na producenta i wiek urządzeń.
Sprężone powietrze, często określane mianem „czwartego medium”, jest niezbędnym elementem w wielu gałęziach przemysłu. Nowe umowy serwisowe Assure pomagają firmie CompAir stać się głównym partnerem w zakresie sprężonego powietrza, pomagając przedsiębiorstwom w optymalizacji wydajności operacyjnej, ograniczaniu ryzyka i usprawnianiu praktyk roboczych poprzez zapewnienie klientom tylko jednego dostawcy sprężonego powietrza.
Użytkownicy sprężonego powietrza mogą skorzystać z trzech poziomów umowy serwisowej Assure, świadczonej przez przeszkolonych w fabryce techników serwisowych i wspieranej przez markę o ponad 145-letnim doświadczeniu w branży.
Pierwszy poziom, AssurePLAN, obejmuje terminową wymianę części eksploatacyjnych, takich jak filtry oleju i powietrza, separatory i olej, z 12-miesięczną gwarancją na te elementy.
Drugi poziom, AssurePLAN+, zapewnia planowe przeglądy i konserwację, gwarantujące spokój ducha, a także diagnostykę umożliwiającą identyfikację potencjalnych problemów, zanim staną się one większym zagrożeniem. Umowa obejmuje zarówno części zużywalne, jak i inne ważne elementy podlegające zużyciu, takie jak zawory minimalnego ciśnienia i zawory wlotowe. AssurePLAN+ zapewnia również ochronę gwarancyjną na stopień śrubowy, obejmującą sześć lat w przypadku systemu bezolejowego i dziesięć lat w przypadku systemu z wtryskiem oleju.
Pozwól, aby CompAir poradził sobie z ciśnieniem
Trzeci poziom, AssureCOMPLETE, jest najbardziej wszechstronny i zapewnia przeniesienie całego ryzyka operacyjnego systemu sprężonego powietrza na CompAir. Zapewnia to znacznie większy spokój ducha niż w przypadku przedłużonych gwarancji, które z założenia są ograniczone i reaktywne.
Dzięki AssureCOMPLETE interesy CompAir i jego klientów są zbieżne, a umowa transferu ryzyka zapewnia wiele wzajemnych korzyści. Obejmują one stały koszt posiadania, pomoc w budżetowaniu oraz zmniejszenie ryzyka w przypadku wystąpienia problemów. Przestoje są ograniczone do absolutnego minimum, a CompAir pomaga utrzymać aktywa w gotowości do pracy i zwiększa poziom wydajności.
AssureCOMPLETE pomaga również chronić klientów, ponieważ CompAir bierze na siebie odpowiedzialność za wszelkie nieoczekiwane koszty. Dzięki wdrożeniu diagnostyki i zdalnego monitorowania można zaplanować naprawy, aby zapobiec nieplanowanym przestojom, a zasoby połączone w sieć umożliwiają zaawansowaną zdalną analizę.
Ci, którzy zdecydują się skorzystać z AssureCOMPLETE, skorzystają również z ulepszonego procesu zarządzania łańcuchem dostaw, gwarantującego wyjątkową obsługę klienta, a zasoby zostaną przydzielone w celu skoncentrowania personelu utrzymania ruchu na krytycznych obszarach produkcji. Wreszcie, poziom ten zapewnia klientowi zawarcie w pełni przejrzystej umowy bez żadnych niespodzianek; nie ma żadnych wyjątków ukrytych w drobnym druku. CompAir jest całkowicie odpowiedzialny za zapewnienie, że system sprężonego powietrza klienta działa zgodnie z najwyższymi standardami.
Bezcenne spostrzeżenia dzięki iConn
Wszystkie trzy umowy serwisowe Assure są wspierane przez iConn – inteligentną platformę cyfrową, która może pomóc użytkownikom sprężonego powietrza w planowaniu produkcji, chroniąc jednocześnie ich inwestycje. Dzięki analityce historycznej, w czasie rzeczywistym, predykcyjnej i kognitywnej iConn zapewnia szybką naprawę wszelkich potencjalnych problemów, zanim staną się one większym problemem, którego rozwiązanie może być kosztowne i czasochłonne. Monitorowanie w czasie rzeczywistym, alarmy i ostrzeżenia pomagają zmniejszyć ryzyko przestojów, zapewniając jednocześnie szybką reakcję CompAir na wszelkie problemy.
iConn, kompatybilny ze wszystkimi systemami CompAir, jest prosty w obsłudze i instalacji, można go łatwo zintegrować jako rozwiązanie modernizacyjne zarówno z istniejącymi urządzeniami, jak i z urządzeniami innych firm, a ponieważ jest to rozwiązanie do zdalnego monitorowania, właściciele i operatorzy mogą mieć kontrolę nad działaniami związanymi ze sprężonym powietrzem z dowolnego miejsca na świecie, za pomocą komputera, tabletu lub smartfona.
Gary Spence, Service Operations Leader w CompAir, powiedział: Jesteśmy po to, aby użytkownicy zawsze mieli kontrolę nad eksploatacją sprężonego powietrza, a nasza nowa oferta umów serwisowych Assure pomaga spełnić tę obietnicę”.
„Dzięki wsparciu technicznemu świadczonemu przez techników przeszkolonych według najwyższych standardów, szybkiemu dostępowi do oryginalnych części CompAir zapewniających maksymalną niezawodność i pewność oraz możliwości zdalnego monitorowania, zapewniamy szybką reakcję na wszelkie problemy ze sprężarkami. Zautomatyzowane wysyłki i przypomnienia o harmonogramie eliminują ryzyko przeoczenia lub niewykonania zaplanowanej konserwacji, dzięki czemu użytkownicy mogą być pewni długiego okresu eksploatacji systemu sprężonego powietrza”.
„Z biegiem czasu w przedsiębiorstwach w naturalny sposób gromadzą się zasoby pochodzące od różnych producentów. Z tego powodu nasze umowy Assure obejmują wszystkie systemy sprężonego powietrza, niezależnie od producenta i wieku urządzenia, bezolejowe lub z wtryskiem oleju. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie technologii sprężonego powietrza i dlatego uważamy, że naszym zadaniem jest zapewnienie, aby urządzenia te działały zgodnie z najwyższymi standardami, niezależnie od ich marki czy modelu.
„Cieszymy się, że możemy wprowadzić na rynek nowe umowy serwisowe Assure, które zwiększają wydajność i czas pracy. Rezultat? Większy spokój ducha, niższe koszty posiadania i optymalna wydajność dla użytkowników sprężonego powietrza przez cały czas.”
Więcej informacji na temat umów serwisowych CompAir Assure można znaleźć na stronie https://www.compair.com/pl-pl/compressor-service/service-expertise
CompAir