Zalety outsourcingu odzieży roboczej

    Skorzystanie z usług wyspecjalizowanej firmy zewnętrznej, która przejmie na siebie wszelkie obowiązki związane z serwisem i dostawą czystej odzieży pracowniczej, to z pewnością bardzo funkcjonalne rozwiązanie. Firma taka, dzięki zaawansowanej usłudze logistycznej oraz pralniczej, precyzyjnie zarządza jakością i czystością dostarczanej odzieży. Gwarantuje to utrzymanie branżowych standardów i norm bezpieczeństwa pracy i procesu produkcji. Pozwala także na optymalizację poziomu zapasów odzieży dostosowanej do zmiany ilości zatrudnienia i sezonowości produkcji.

    Usługa outsourcingu odzieży roboczej polega na regularnych dostawach czystych kompletów, upranych w zautomatyzowanej pralni przemysłowej. Profesjonalny usługodawca dokonuje również bieżących napraw odzieży, a także dysponuje automatycznym systemem jej rejestracji i sortowania, dzięki czemu każdy pracownik otrzymuje swój osobisty, wyprany i uprasowany komplet.

    Korzystanie z usługi outsourcingu odzieży dla pracowników pozwala zwiększyć komfort i bezpieczeństwo pracy oraz zagwarantować wysoką jakość produkcji. Na dodatek koszty wyposażenia pracowników w odzież rozkładają się na niewielkie miesięczne opłaty, dzięki czemu klient nie musi jednorazowo płacić za usługę. Pozwala to na lepsze zaplanowanie budżetu i ograniczenie kosztów.

    Odzież pracownicza ma za zadanie chronić nie tylko jej użytkownika, lecz również sam proces produkcji. Dlatego dużą grupą klientów korzystających z outsourcingu odzieży pracowniczej są zakłady przemysłu maszynowego, przetwórstwa spożywczego i producenci farmaceutyków, mający wdrożony system HACCP i bardzo wysokie wymagania dotyczące czystości. Tym bardziej że serwisowaną odzież ochronną można używać wielokrotnie, rezygnując z drogich rozwiązań jednorazowych.

    Autor: Andrzej Smółko, prezes CWS-boco Polska