7milowy z Grupy BCC, dostawca systemów SAP dla firm średniej wielkości, rozpoczął wdrożenie SAP w firmie Minimax Polska, specjalizującej się w projektowaniu, doradztwie i wykonawstwie kompleksowych systemów gaśniczych dla firm przemysłowych, centrów logistycznych, a także w hotelach, biurowcach i obiektach użyteczności publicznej.
Głównym celem wdrożenia SAP w polskim oddziale Minimax jest zwiększenie efektywności działania firmy, m.in. dzięki lepszej kontroli finansowej realizowanych przedsięwzięć.
– System SAP zastąpi kilka innych rozwiązań funkcjonujących w Minimax. Jesteśmy przekonani, że informacje zarządcze pozyskane z jednego, zintegrowanego systemu będą dostępne nie tylko znacznie szybciej, ale również ich jakość nie będzie budziła żadnych zastrzeżeń. Z punktu widzenia naszej działalności, polegającej na realizacji złożonych projektów, ma to kluczowe znaczenie – mówi Anna Kliczkowska, Dyrektor Finansowy i Kierownik Projektu wdrożenia SAP po stronie Minimax Polska.
Kontrakt z 7milowym obejmuje dostawę licencji oraz wdrożenie SAP w zakresie finansów (FI), kontrolingu (CO), gospodarki materiałowej (MM), sprzedaży i dystrybucji (SD) oraz kadr i płac (HR). Rozpoczęcie korzystania z nowego systemu SAP jest zaplanowane na październik br.
Minimax Polska będzie pracować na systemie SAP w modelu outsourcingu, korzystając z mocy obliczeniowej serwerów umieszczonych w centrum przetwarzania danych BCC, a specjaliści BCC zajmą się administracją systemu. Minimax jest kolejnym klientem 7milowego, który wykorzysta model outsourcingu w utrzymaniu systemu SAP.