Nagroda Frost & Sullivan dla Datalogic Mobile

    Firma Datalogic Mobile została uhonorowana prestiżową nagrodą przyznawaną przez Frost & Sullivan za „Wybitne osiągnięcia w dziedzinie Informacji, Komunikacji i Technologii 2008” w kategorii „Najbardziej Innowacyjnego Produktu w 2008 roku” za produkt do robienia zakupów JoyaTM z rozwiązaniem ShopevolutionTM.

    Nagroda jest przyznawana corocznie firmom, które przyczyniły się do znaczącego rozwoju przemysłu, produktów i usług. Datalogic Mobile otrzymała tą nagrodę w uznaniu jej wkładu w inwestycje w badania i rozwój produktów. Nagrody Frost & Sullivan są przyznawane firmom na całym świecie za osiągnięcia i wyniki w dziedzinach: innowacyjność technologiczna, strategiczny rozwój produktu, przywództwo i obsługa klienta.

    JoyaTM jest produktem Datalogic dzięki któremu wymagający klienci, mają dostęp do wielu informacji m.in. o cechach produktów, ich zawartości odżywczej, cenach, promocjach i ofertach specjalnych. Dzięki skanowaniu wykonywanemu samodzielnie przez klienta zakupy odbywają się jeszcze szybciej, a sam proces jest lepiej dostosowany do jego indywidualnych potrzeb. Dzięki technologii Bluetooth, ze stacji oznaczonych logo JoyaTM można ściągnąć zdjęcia, filmy reklamowe oraz gry video i umieścić je na półkach, wzdłuż przejść w supermarkecie.

    Więcej informacji o Joya na stronie: www.joya.datalogic.com