Cyfryzacja coraz bardziej wpływa na nasz styl życia i sposób działania. W sferze prywatnej, każdy z nas jest przyzwyczajony do zakupów przez internet czy bankowości elektronicznej. Dlaczego rezygnować z tych udogodnień przy codziennych, służbowych obowiązkach? Endress+Hauser wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom.
Lider w obszarze aparatury pomiarowej, usług i rozwiązań automatyki przemysłowej stworzył nowy portal klienta. Po założeniu konta użytkownicy mogą korzystać ze spersonalizowanego obszaru strony pl.endress.com. Dzięki temu wszelkie zadania związane z codzienną pracą można wykonywać w ciągu kilku minut, oszczędzając czas na inne obowiązki.
Nowy portal klienta umożliwia:
- zakupy online urządzeń pomiarowych, części zamiennych i akcesoriów
- możliwość składania zapytań ofertowych online
- wgląd w historię zamówień i zapytań ofertowych
- wgląd w dokumentację techniczną
- kontakt do dedykowanych doradców technicznych
Dzięki nowym funkcjom strona firmowa pl.endress.com, stała się innowacyjnym kanałem łączącym firmę z klientem. Każdy z nich ma bezpośredni kontakt ze swoim osobistym opiekunem w Endress+Hauser Polska.
Dla klientów realizujących wiele transakcji, firma oferuje integrację portalu typu B2B. Endress+Hauser dysponuje szeroką gamą narzędzi cyfrowych, w tym m.in. OCI lub PunchOut. Umożliwiają one integrację platformy zakupowej z systemem ERP klienta, co skutecznie wspiera procesy biznesowe.
Dowiedz się więcej: pl.endress.com/portal-klienta