Klienci NORD łatwo docierają do właściwych osób kontaktowych w swoim kraju. Osoby kontaktowe posługują się językiem ojczystym klientów. W przypadku kontaktu za pośrednictwem systemu, indywidualnie zastosowane rozwiązanie napędowe jest bezpośrednio wyświetlane na monitorach pracowników obsługi i mogą one zapewnić kompetentne wsparcie. W przypadku kontaktu telefonicznego klienci muszą podać numer seryjny swojego elementu napędowego.
Aby zapewnić swoim klientom tak łatwy dostęp do działu serwisowego, NORD DRIVESYSTEMS wyposaża teraz swoje produkty w kody QR. »Zeskanowanie tego kodu telefonem komórkowym przekieruje Cię do menu wyboru „Usługi cyfrowe””, wyjaśnia Jörg Niermann, szef marketingu. Oprócz bezpośredniego dostępu do działu serwisu, klienci mają dalsze możliwości.
Przejdź do dokumentacji
Korzystając z numeru seryjnego swojego komponentu napędowego, mogą przejść do jego dokumentacji i listy potencjalnych części zamiennych. Klienci mogą również skontaktować się z odpowiedzialnym działem sprzedaży lub przejść bezpośrednio do portalu klienta myNORD. Numer seryjny elementu napędowego jest zawsze wstępnie ustawiony i wszystkie kolejne informacje są z nim powiązane.
Zacznij z mocą od targów LogiMAT
NORD DRIVESYSTEMS uruchomił system kodów QR począwszy od targów LogiMAT które odbyły się pod koniec kwietnia. Od tego momentu dostarczane będą komponenty napędowe z kodami QR, które oferują wyżej wymienione zalety. »Jednocześnie pracujemy nad kolejnymi usługami. Na przykład zamierzamy informować naszych klientów o aktualizacjach cyfrowych ich przetwornic częstotliwości za pośrednictwem „Usług cyfrowych” – mówi Jörg Niermann.