Nowa jednostka dołącza do podobnych centrów Kennametal w Wielkiej Brytanii, Korei Południowej i Polsce, które zapewniają klientom maksymalną wartość dodaną. W przypadku lokalnych usług serwisowych dla zakładów i jednostek z branży obróbki metali wymagane są trzy rzeczy – zrozumienie problemów klientów, szybka reakcja na nie oraz zapewnienie właściwego rozwiązania.
Zanim firma Kennametal wdrożyła obecną strategię inwestowania w obiekty zapewniające klientom najnowsze rozwiązania technologiczne, szybką poprawę wydajności wymaganą w ich działaniach oraz lokalną obecność firmy, na której mogą polegać – poświęciła wiele czasu na spotkania i wsłuchiwanie się w sugestie klientów, tak aby lepiej zrozumieć ich potrzeby.
W ten właśnie sposób firma Kennametal, otwierając w listopadzie br. nowe Centrum Szybkiego Reagowanie w Istambule, realizuje swoją koncepcję Different Thinking. Ośrodek w Istambule wraz z centrami w Kingswinford (Wielka Brytania), Busan (Korea Południowa) i w Żorach to tradycyjnie funkcjonujące jednostki, które na skalę lokalną zapewniają klientom globalne doświadczenie firmy Kennametal oraz szybką poprawę wydajności.
„Centra szybkiego reagowania odzwierciedlają duży wysiłek firmy Kennametal będący reakcją na głosy klientów”, podkreśla Jan Menschner, menedżer firmy Kennametal w zakresie usług regeneracyjnych. Kluczowy nacisk położyliśmy na lokalną obecność firmy, natychmiastowe reagowanie i szybką realizację zadań.. Jest to szczególnie ważne na rynkach, gdzie infrastruktura handlowa wciąż się rozwija.”
Nowe centra firmy Kennametal koncentrują się na możliwości szybkiej realizacji zadań w zakresie produkcji nowych prostych narzędzi w wykonaniach specjalnych oraz regeneracji używanych narzędzi okrągłych (pełnowęglikowych frezów walcowo- czołowych i wierteł). Lokalne centra szybkiego reagowania zapewniają dostęp do oryginalnych, zastrzeżonych specyfikacji geometrycznych Kennametal w celu zachowania najwyższej wydajności regenerowanych narzędzi. „Ta zastrzeżona technologia jest unikatowa dla Kennametal i zapewnia zachowanie produktywności nie tylko przy pierwszym użyciu, ale także w trackie całego cyklu życia narzędzia.” Joost Berting, wiceprezes i dyrektor zarządzający na region EMEA oraz Azji i Pacyfiku, dodaje „ Proste narzędzia specjalne, również wykonywane na miejscu, są produkowane według tej samej unikatowej technologii i są dostarczane w krótszym przedziale czasu dopasowanym do harmonogramów produkcyjnych klientów”.
Kontakt z centrami Kennametal jest możliwy telefonicznie, poprzez e-mail lub online na stronie www.kennametal.com/rapidresponse. Po otrzymaniu zapytania, wyceny są odsyłane w przeciągu 24 h. W przypadku produkcji prostych narzędzi specjalnych, zamówienia są dostarczane w ciągu 10 dni lub mniej.
Według Jeswanta Gilla, wiceprezesa Industrial Segment Kennametal, koncepcja centrów szybkiego reagowania wciąż ewoluuje. „W przyszłości centra mogą posiadać pomieszczenia pokazowe dla klientów, zapewniać możliwości szkoleń oraz zostać wyposażone w obrabiarki służące do celów pokazowych i przeprowadzania testów w małej skali.” Pozytywne reakcje klientów z Wielkiej Brytanii, Polski i Korei Południowej pozwalają oczekiwać podobnych reakcji w Turcji.”, dodaje. Firma Kennametal planuje otwarcie kolejnych centrów w innych lokalizacjach, jeśli będą spełnione warunki biznesowe.
Więcej informacji na stronie www.kennametal.com/rapidresponse.