GE Web HMI to klient webowy, umożliwiający pracę zdalną, bez konieczności odchodzenia od biurka i podchodzenia do panelu operatorskiego. Dzięki temu dostęp do krytycznych ekranów nie jest już tylko ‘własnością’ operatora i mistrza zmiany. Równie dobrze dostęp do nich mogą mieć kierownicy, a także przedstawiciele zarządu i wszyscy inni zainteresowani procesem (co ważne, bez blokowania dostępu do ekranów operatorom na linii). Oprogramowanie odwzorowuje to, co znajduje się na ekranach znanego, najpopularniejszego w Polsce programu z rodziny GE Digital, iFIXa, a od wersji 2.0 także GE Cimplicity.
Producent mocno zaktualizował aplikację GE Web HMI. Wprowadzając wieloźródłowe dane, poprawiono jednocześnie elementy wizualizacji, dzięki czemu operatorzy (ale także kadra zarządzająca) mogą szybciej reagować na niepokojące zmiany. Nie tylko korzystanie stało się wygodniejsze, ale także wdrożenie czy utrzymanie oprogramowania. Wiele ułatwia technologia HTML5 oraz scentralizowane zarządzanie – dzięki temu z aplikacji można korzystać wszędzie – praktycznie na każdym urządzeniu. GE Web HMI korzystając z API pobierze zewnętrzne treści i zakoduje je tak, abyś zobaczył to na ekranie swojego urządzenia. Wystarczy przeglądarka. Oprogramowania nie trzeba instalować. Wszystkie najważniejsze informacje są dostępne… w jednym miejscu – i to w wielu lokalizacjach. Oprogramowanie także znacząco przyśpieszyło – wg producenta aż o 40%.