Jak działa system AndonCloud?
Innowacyjny system AndonCloud pomoże Ci rozwiązać problem z opóźnieniami i umożliwi weryfikację pracy stanowisk. System powiadomień poinformuje służby nadzoru oraz serwis, a pozostałe komponenty systemu pokażą Ci informacje na temat dostępności, wydajności i jakości — OEE.
KROK 1
Operator znajdujący się przy stanowisku pracy korzystając z tabletu na którym zainstalowana jest aplikacja AndonCloud. Platform wybiera typ zaistniałego zdarzenia — np. awaria maszyny, brak materiałów lub inny stan zdefiniowany przez użytkownika.
KROK 2
Po wybraniu odpowiedniego zdarzenia — system wysyła powiadomienie do określonych wcześniej osób. W systemie dostępne są między innymi powiadomienia SMS, VMS oraz e-mail.
KROK 3
Informacja o zdarzeniu dostępna jest w AndonCloud Dashboard. Aplikacja ta może być zainstalowana na telewizorze w hali produkcyjnej, jak również na komputerze menadżera.
KROK 4
System powiadomień i wyświetlenie na telewizorach statusów stanowisk pozwala na minimalizację opóźnienia pomiędzy zmianą statusu a przywołaniem odpowiednich służb. Zmiany statusów wykorzystywane są w generowanych raportach.
KROK 5
Rozwiązanie AndonCloud Admin umożliwia wygenerowanie raportów OEE, Uptime Efficiency Report, Downtime Summary i innych. Raporty są dostępne w formatach PDF, CSV i Excel.
KROK 6
Optymalizacja czasu przynosi wymierne korzyści dla Twojej firmy. System AndonCloud zmniejsza ilość dokumentów papierowych, a automatyczne generowanie raportów wspiera analizę finansową przedsiębiorstwa.
Funkcje systemu AndonCloud
ZDIGITALIZOWANY SYSTEM ANDON
- Komentarz do statusu – system umożliwia dodanie dodatkowego opisu przy zmianie statusu.
- Podwójne potwierdzenie – zabezpieczenie przed przypadkowym wezwaniem.
- Standardowe kolory Andon – zielony, żółty, czerwony.
- Zaawansowane filtry – dowolne filtrowanie zapisanych zmian stanów maszyn czy linii produkcyjnych.
- Eksport aktywności – rejestrowane zmian w systemie umożliwia eksport do aplikacji zewnętrznych.
POWIADOMIENIA
- Powiadomienia SMS – do wybranych służb (osób) w firmie.
- Powiadomienia telefoniczne – wiadomości głosowe (VMS) do wskazanych osób.
- Powiadomienia e-mail – powiadomienie na wskazane adresy mailowe.
- Powiadomienia przez przeglądarkę – komunikaty o zmianach na linii produkcyjnej w przeglądarce.
- Powiadomienia na smartfona – aplikacja pozwala na otrzymywanie powiadomień na smartfonie.
- Powiadomienia oparte na zdarzeniach – wysyłanie następuje dopiero po wystąpieniu zdarzenia.
- Powiadomienia całodobowe – powiadomienia o zmianach statusów stanowisk wysyłane są całodobowo.
BEZPIECZEŃSTWO I AUTENTYKACJA
- Bezpieczeństwo oparte o role – wielopoziomowe zasady nadawania uprawnień.
- Certyfikat SSL – zwiększenie bezpieczeństwa przesyłu danych.
- Dziennik zmian – historia zmian w systemie dostępna dla administratorów
- Uwierzytelnienie przez hasło – klasyczne logowanie do systemu: użytkownik + hasło.
- Uwierzytelnienie przez kody paskowe – wykorzystanie kodów paskowych do logowania do systemu.
- Uwierzytelnienie przez kody QR – wykorzystanie kodów QR do autoryzacji użytkowników.
WSPARCIE
- Wsparcie przez e-mail / telefon / chat – wsparcie w sprawach związanych z użytkowaniem systemu.
- Wsparcie następnego dnia roboczego – wsparcie gwarantujemy w ciągu jednego dnia roboczego.
- Całodzienne wsparcie w nagłych wypadkach – powiadomienie na wskazane adresy mailowe.
- Dedykowany doradca klienta – poznaj nasze najciekawsze wdrożenia i Klientów.
- Szkolenia – szkolenia dla administratorów oraz użytkowników systemu AndonCloud.
- Baza wiedzy – internetowa baza wiedzy dotycząca systemu AndonCloud.
Wszystkie funkcje systemu dostępne są na stronie internetowej: www.andoncloud.pl