Firma Krakodlew, krakowska odlewnia żeliwa, producent ciężkiego osprzętu hutniczego, podpisała z Comarch umowę na świadczenie usług outsourcingowych. Produkty Krakodlewu znajdują odbiorców na rynkach krajowych i zagranicznych (Austria, Belgia, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Norwegia, Szwecja). Odlewnia zaopatruje w osprzęt hutniczy około 50 stalowni.
Comarch świadczy usługi outsourcingu IT, zarządza infrastrukturą end-usera oraz udziela zdalnego wsparcia dla infrastruktury klienta. Dzięki usłudze Service Desk Krakodlew ma zapewnioną wysoką efektywność pracy oraz zminimalizowane koszty w razie wystąpienia awarii. Klient może zgłaszać wszelkie awarie czy problemy, które są rozwiązywane poprzez inżynierów działu Integracja & Outsourcing IT, niejednokrotnie już podczas pierwszego kontaktu.
– Zależy nam przede wszystkim na satysfakcji i realnym wsparciu klienta, dlatego cieszy nas rozpoczęcie współpracy z Krakodlew. Service Desk to idealne rozwiązanie wspierające biznes przedsiębiorstwa w zakresie technologii IT. Zapewniamy pojedynczy punkt kontaktu dla użytkownika końcowego – mówi Barbara Dębska, kierownik Comarch Service Desk.
Ponadto do obowiązków inżynierów należy zarządzanie licencjami, outsourcing sieci LAN oraz miesięczne raportowanie wykonania określonych zadań. Klient otrzymuje również zestawienie wszelkich zdarzeń i nieprawidłowości występujących w danym miesiącu. Comarch zapewnia usługę serwisu sprzętu, który gwarantuje klientowi efektywne funkcjonowanie biznesu oraz dostęp do najnowszych technologii.