Od 1 lutego 2010 r. Kopalnia Węgla Brunatnego „Konin” korzysta z usług serwisu aplikacyjnego SAP – zdalnego wsparcia użytkowników SAP przez Centrum Outsourcingowe Business Consulting Center (BCC).
Kontrakt z BCC dotyczy wsparcia pracowników KWB „Konin” użytkujących szeroki zakres funkcjonalny systemów SAP – od finansów, kontrolingu i zarządzania inwestycjami, przez gospodarkę materiałową, sprzedaż, zarządzanie kadrami, po rozwiązania SAP Business Intelligence.
– Współpraca z organizacją outsourcingową pozwoli lepiej wykorzystać potencjał wdrożonych przez nas rozwiązań SAP. Bardzo ważny dla nas jest fakt, że serwis świadczony przez jedną firmę obejmuje wszystkie obszary SAP. Wsparciem naszych pracowników zajmują się w BCC dedykowane zespoły konsultantów, wyspecjalizowane w obsłudze serwisowej klientów – mówi Jarosław Jędrasiak, kierownik działu informatyki KWB „Konin”.
Kontrakt serwisowy to kolejny obszar współpracy kopalni z BCC. W 2009 roku BCC wdrożyło system SAP HR, obsługujący prawie 4000 pracowników KWB „Konin” w zakresie administracji kadrami, zarządzania czasem pracy oraz naliczania płac.