Farnell, dystrybutor komponentów elektronicznych, wprowadza nowy zaawansowany system zarządzania zamówieniami zaległymi, aby na bieżąco informować swoich klientów o stanie zamówionych przez nich produktów zaległych. Nowy system ma na celu zapewnienie najlepszej obsługi klienta. System wykorzystuje najnowsze osiągnięcie technologii eCommerce, aby jeszcze bardziej ułatwić projektantom elektroniki wyszukiwanie i wybór odpowiednich produktów.
Farnell zapewnia klientom dostawę zamówień następnego dnia za jedyne 5 euro, jednak w przypadku wyjątkowo dużego zapotrzebowania danego produktu czas oczekiwania może się nieco przedłużyć i stąd zamówienie takie traktuje się jako zaległe. Dzięki nowemu systemowi klienci będą na bieżąco informowani o stanie ich zamówień zaległych, dacie wysyłki i dostawy. Natychmiastowe, automatycznie wysyłane e-maile zawierać będą informacje o wszystkich zmianach dotyczących planowanej daty dostawy. Klienci zostaną również poinformowani, gdy ich zamówienie zostanie wysłane z magazynu i otrzymają numer monitorowania UPS. Zamówienia zaległe, w zależności od potrzeb klienta, wysyłane są w jednej lub kilku osobnych wysyłkach.