Konkurs „Produkt Roku” magazynu Control Engineering Polska to dla firm doskonała szansa na to, by zostać zauważonym na rynku, a także w wyjątkowy sposób zaprezentować swoje nowe produkty.
Sukces koncepcji marketingowej naszego Konkursu bierze się z jego unikalności oraz użyteczności. W przypadku firm weryfikuje on produkt na tle jego bezpośredniej konkurencji, a w momencie zwycięstwa istotnie wpływa na jego postrzeganie i co za tym idzie na potencjalny wzrost sprzedaży. Natomiast w przypadku klientów, pomaga oraz warunkuje podjęcie decyzji zakupu – daje gwarancję wyboru produktu dobrego, sprawdzonego i innowacyjnego.
Nagroda „Produkt Roku” to obiektywna i wiarygodna rekomendacja. Oprócz eksperckiego jury, to również sami klienci nagradzają produkty za ich innowacyjność, przydatność zastosowania, łatwość w użyciu oraz potencjalne zyski ekonomiczne i pozaekonomiczne związane z ich zastosowaniem, tym samym dając im najlepsze referencje na rynku i budując prestiż wśród kontrahentów.
Firmy zgłaszają swoje nowe produkty, które są oceniane wieloetapowo w wybranych kategoriach – przez jury wywodzące się z kręgów naukowych, czytelników magazynu Control Engineering Polska, portalu www.controlengineering.pl i faktycznych użytkowników poszczególnych produktów.
Etapy Konkursu:
- Etap 1 – Przyjmowanie zgłoszeń produktów
- Etap 2 – Ocena jury
- Etap 3 – Głosowanie czytelników
- Etap 4 – Ogłoszenie wyników
Główne korzyści związane z udziałem w Konkursie:
- Możliwość posługiwania się tytułem „Produkt Roku” oraz wykorzystywanie go w celach marketingowych.
- Promocja zgłoszonych produktów oraz zwycięzców na stronie www.controlengineering.pl oraz na łamach magazynu Control Engineering Polska w specjalnych sekcjach poświęconych Konkursowi.
- Wzmocnienie pozytywnego wizerunku na rynku, a także budowanie zaufania do marki ze strony kontrahentów firm.
Opis kategorii, regulamin i archiwum konkursu znajduje się na stronie: www.pr.controlengineering.pl