Siemens na Targach MACH-TOOL 2010

    Salon Obrabiarek i Narzędzi ITM – Innowacje, Technologie, Maszyny od wielu lat przyciągają do Poznania producentów i odbiorców urządzeń tego sektora przemysłu. Tegoroczna impreza, która odbyła się w dniach 08-11 czerwca 2010 roku, jak zwykle była okazją do zaprezentowania najnowszych osiągnięć w dziedzinie układów sterowania CNC, narzędzi inżynierskich CAD-CAM, technik pomiarowych oraz metod wytwarzania i obróbki skrawaniem. W tym roku wśród 418 wystawców wystąpił Siemens, który zaprezentował najnowszą rodzinę sterowań numerycznych SINUMERIK solution line, zaawansowany interfejs użytkownika SINUMERIK Operate, nakładkę technologiczną MDynamics dla frezowania 3- i 5-osiowego, SinuTrain, symulator sterowania CNC na PC, oprogramowanie NX z zakresu narzędzi CAD/CAM, a także bogatą ofertę leasingu maszyn i urządzeń.

    W tegorocznej edycji konkursu na najlepszy produkt eksponowany na Międzynarodowych Targach Poznańskich Złoty Medal zdobył Siemens Sp. z o.o. Industry DT Motion Control i Siemens PLM Software Sp. z o. o. za produkt „Zintegrowanie oprogramowania NX CAM z systemem sterowania numerycznego SINUMERIK solution line”.

    „Cieszę się, że Kapituła konkursu tegorocznych targów ITM MachTool 2010 nagrodziła złotym medalem to zintegrowanie, co potwierdziło innowacyjność naszego rozwiązania i stanowić będzie nowy trend w rozwoju nowoczesnych metod wytwarzania i obróbki skrawaniem” –powiedział Karol Staworko Departament Manager I DT Motion Control.

    Siemens Sp. z o.o. Industry DT Motion Control, Siemens PLM Software Sp. z o. o oraz Siemens Finance Services Sp. z o.o. zostały uhonorowane główną nagrodą „Acanthus Aureus” –  przyznawaną za najlepszą ekspozycję targową  będącą odzwierciedleniem strategii marketingowej firmy. „Jest to już drugie wyróżnienie dla naszego stoiska targowego w tym roku. Oznacza to, że szczególna uwaga, którą przykładamy do wizerunku naszej firmy, znajduje akceptację wśród naszych klientów oraz współpracowników – powiedział Cezary Mychlewicz, Kierownik ds. Marketingu.