Toyota ceniona wśród studentów

    Trzeci raz z rzędu Toyota została wybrana przez polskich studentów jako jeden z najbardziej pożądanych pracodawców.

    W ogólnopolskim badaniu „Idealny pracodawca 2010” organizowanym przez firmę Uniwersum specjalizującą się w Employer Branding wzięło udział ponad 17 tysięcy studentów z około 100 uczelni. Koncern Toyota zajął drugie miejsce w kategorii „inżynieria” tuż za firmą Skanska.

    „Studenci patrzą na firmy pod kątem tego, która ich zdaniem umożliwi im spełnienie ich celów zawodowych” – komentuje Małgorzata Szoka, project manager media & marketing z firmy Uniwersum Polska, przeprowadzającej badanie Uniwersum Student Survey. „Oczekują oni pracy, która pozwoli im się rozwijać w firmie, która ma stabilne podstawy finansowe, dobrą reputację i która zapewni im elastyczne zatrudnienie oraz równowagę między życiem osobistym i zawodowym.”

    “Cieszy nas zaufanie, którym od lat darzą nas studenci. Unikalna kultura organizacyjna, stosowane metody i narzędzia pracy oraz możliwość doskonalenia swojej wiedzy i umiejętności w międzynarodowych strukturach koncernu to niewątpliwe atuty pracy w Toyocie” – podkreśla  Grzegorz Górski, kierownik Corporate Affairs w Toyota Motor Manufacturing Poland. – „Dodatkowo w ubiegłym roku nasza fabryka uruchomiła specjalny program praktyk w którym studenci, pod okiem doświadczonego mentora, realizują konkretne projekty pozwalające im wykazać się inicjatywą i kreatywnością”.

    Działalność Toyoty w Polsce obejmuje swe fabryki – Toyota Motor Manufacturing Poland w Wałbrzychu oraz Toyota Motor Industries Poland w Jelczu-Laskowicach jak również spółkę sprzedażową Toyota Motor Poland zlokalizowaną w Warszawie. Toyota prowadzi również działalność bankową jako Toyota Bank Polska i  magazynowo-logistyczną jako Toyota Logistics Services Poland.