Nowe ramy rolkowe systemu Carton Wheel Flow firmy Interroll zaprojektowano pod kątem ułatwienia instalacji i znacznego skrócenia czasu montażu. Ponadto, pozwalają one łatwiej realizować systemy pick-to-light.
Firma Interroll zmodernizowała konstrukcję ram rolkowych systemu Carton Wheel Flow ograniczając o ponad połowę ilość profili potrzebnych do zestawienia różnych konfiguracji. Trawers załadunkowy, trawers wyładunkowy, profil boczny i trawers podtrzymujący wymagają obecnie pojedynczego profilu. Ten sam profil może być użyty jako trawers załadunkowy i blokada końcowa dla wersji z półką wyładunkową. Plastikowe klipsy nie są już potrzebne. Nowa konstrukcja trawersu załadunkowego i wyładunkowego pozwala stosować montaż z “płynnym” przesuwem, zapewniającym ciągłość pracy systemu pick-to-light i zwiększenie liczby opakowań transportowanych w ciągu godziny.
Łatwiejsza jest również regulacja nachylenia: wszystkie półki wyładunkowe – dostępne w wersjach o nachyleniu 5°, 10°, a teraz również 15° – mogą być montowane na pojedynczym profilu bocznym. Modyfikacja ram rolkowych jest bardzo łatwa, ponieważ mogą one być przycinane na odpowiednią długość dopasowaną do projektu konkretnych regałów.
Dzięki mniejszej liczbie części i mocowaniu bez użycia klipsów, czas montażu w przypadku nowego systemu przenośnikowego skrócono średnio o 30%, tym samym zmniejszając całkowite koszty projektu. Zastosowane tu zamiast klipsów złącze uniwersalne pasuje do wszystkich typów regałów i bezpośrednio łączy części za pomocą nowego zacisku, ułatwiając instalację ramy lub regulację nachylenia.
Doskonałe parametry dzięki jednemu z najlepszych na rynku rozwiązań pod względem czasu instalacji i łatwości obsługi.
Montaż jest również bardziej elastyczny jeśli chodzi o szerokość: nowy zacisk daje większą tolerancję montażową, wynoszącą ±20 mm zamiast ±5 mm dla tej samej szerokości ramy. Nowy naprowadzacz może być montowany bez użycia narzędzi ani śrub, co ułatwia regulację. Zaślepki są teraz opcjonalne. Jako opatentowane, unikalne rozwiązanie na rynku, “połączenie” trawersu załadunkowego i wyładunkowego wspiera profil boczny, który jest obecnie cieńszy lecz wyższy. Trawersy podtrzymujące są obecnie zintegrowane w profilu bocznym i dopasowane do szerokości ramy. Nowa konstrukcja wymaga minimum punktów mocowania i oszczędza czas podczas montażu.
Zakres obciążeń do 150 kg/m2 pokrywa wszystkie standardowe aplikacje spotykane na rynku. Dotyczy te również aplikacji pracujących w zakresie niskich temperatur. Unikalne listwy rolkowe Floway 2 firmy Interroll również mogą współpracować z nowym ramami, oferując wszystkie swoje zalety.
System Carton Wheel Flow jest dostępny w wersjach różniących się szerokością (do 3600 mm) i głębokością (do 5500 mm dla wersji konfigurowalnych i do 12000 mm dla rozwiązań inżynierskich), dzięki czemu spełnia wymogi wszystkich najczęściej spotykanych systemów regałów.
Firma: Interroll