Trade Media International Holdings, wydawca specjalistycznych magazynów i serwisów internetowych branży przemysłowej w Polsce, Czechach, na Ukrainie i w Rosji, nawiązał współpracę z serwisem MFG.com, specjalizującym się w kojarzeniu dostawców i odbiorców z sektora produkcji. Podpisana 26 sierpnia 2008 r. w Genewie umowa to pierwsza tegorodzaju inicjatywa MFG.com w Europie Środkowo-Wschodniej.
– Czujemy się zaszczyceni, towarzysząc rozwojowi serwisu MFG.com w krajach Europy Środkowo-Wschodniej – powiedział Michael J. Majchrzak, Dyrektor Generalny Trade Media International Holdings – Dołożymy wszelkich starań, aby serwis stał się głównym źródłem informacji dla lokalnych i międzynarodowych przedsiębiorstw,zainteresowanych współpracą z firmami z naszego regionu.
Umowa partnerska z Trade Media International dowodzi wagi, jaką serwis internetowy MFG.com przywiązuje do rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej.
– Już dziś 11,4% kwalifikowanych dostawców zarejestrowanych na naszej platformie to firmy z krajów Europy Środkowo-Wschodniej, a udział ten rośnie w błyskawicznym tempie – mówi François d’Ivernois, wiceprezes działu inwestycji w regionie EMEA – Dzięki naszemu systemowi e-zaopatrzenia kupujący skutecznie wyszukują dostawców najwyższej jakości wyrobów odpowiednich do swoich potrzeb. Rozpoczęcie partnerskiej współpracy z TMI to zatem zdobycie kolejnego atutu, dzięki któremu będziemy jeszcze sprawniej zaspokajać potrzeby kupujących i dostawców o bezpośrednim zasięgu ogólnoświatowym.
Serwis MFG.com, w którym zarejestrowało się już 120 tys. podmiotów z całego świata, to największa globalna platforma komunikacji on-line dla sektora produkcji. Podpisując umowę partnerską, serwis MFG.com i wydawnictwo TMI wspierają rozwój współpracy między producentami oraz rozszerzają ofertę rozwiązań w dziedzinie zaopatrzenia na żądanie.
Trade Media International jest wydawcą magazynów z dziedziny automatyki przemysłowej (Control Engineering Polska), utrzymania ruchu (Inżynieria i Utrzymanie Ruchu Zakładów Przemysłowych), systemów informatycznych dla branży produkcyjnej (MSI Polska) oraz projektowania i konstrukcji (Design News Polska). Grupa rozwija również bogaty interaktywny katalog internetowy dostawców i produktów z branży automatyki, maszyn i urządzeń, oprogramowania dla przedsiębiorstw produkcyjnych oraz innych produktów i usług dla przemysłu, prezentujący informacje w trzech językach (polskim, rosyjskim, czeskim) w ramach jednej bazy danych.
MFG.com jest największą globalną platformą komunikacji on-line dla sektora produkcji. Jej członkowie mogą nawiązywać kontakty biznesowe o zasięgu regionalnym i światowym. Dzięki temu serwisowi MFG.com udało się skonsolidować rozproszone przedsiębiorstwa w ramach wspólnoty, a ich wyroby trafiają na rynek szybciej i w sposób bardziej opłacalny. Z systemem MFG.com, dostępnym w 11 językach, w ułamku sekundy może połączyć się każdy spośród 120 tys. kupujących i dostawców z pięciu kontynentów. Serwis MFG.com połączył się w 2006 r. z czołową europejską giełdą informacji o zaopatrzeniu SourcingParts.com, co zaowocowało zebraniem w jednym serwisie dwóch największych na świecie zbiorów informacji o producentach. MFG.com jest najbardziej wpływową giełdą informacji dla przedsiębiorstw produkcyjnych, z oddziałami w Ameryce Północnej, Europie i Azji.