Europejski oddział firmy NSK uruchomił nowy kanał na najpopularniejszym na świecie portalu video – YouTube. Podejmując takie działania NSK chce wykorzystać rosnącą popularność tabletów, smartfonów i innych urządzeń mobilnych w komunikacji z klientami, a jednocześnie zwrócić się z ofertą bezpośrednio do osób wybierających krótkie filmy video w Internecie, jako główne źródło informacji.
Firma zdecydowała się na stworzenie kanału, dzięki któremu będzie przekazywać informacje o swoich produktach i zaawansowanych technologicznie zakładach produkcyjnych. Z jego pomocą dystrybutorzy i odbiorcy końcowi łożysk NSK mogą na bieżąco śledzić najnowsze trendy w rozwoju produkcji, a także zobaczyć jak wygląda praca w fabrykach jednego z największych na świecie producentów łożysk.
– Skoro obraz jest wart więcej niż tysiąc słów, wyszliśmy z założenia, że film pokazujący wnikliwie wszystkie aspekty produktu będzie najciekawszą formą komunikacji. Jednocześnie jest to forma łatwiejsza do odbioru niż klasyczne słowo pisane – mówi Agnieszka Nawrocka, Marketing Communications Manager for CEE & Russia w NSK Polska. – Właśnie dlatego w kręgach inżynierskich popularne staje się wykorzystywanie treści video umieszczanych w Internecie do promowania nowych pomysłów i technologii zamiast tradycyjnie używanych do tego celu długich instrukcji i białych ksiąg – dodaje A. Nawrocka.
NSK kreuje trendy w komunikacji branży przemysłowej
NSK jest jedną z niewielu firm z branży przemysłowej, które postanowiły wykorzystać rosnącą popularność krótkich form filmowych w celu stworzenia nowej linii komunikacji z klientami. Dzięki temu firma zyskała możliwość łatwej prezentacji korzyści płynących z wykorzystywania swoich produktów. Ponadto poprzez kanał YouTube udostępniona została biblioteka z filmami przedstawiającymi szczegółowo konkretne produkty. Możliwe jest nawet odbycie wirtualnej wycieczki po niektórych zakładach produkcyjnych i sprawdzenie, w jaki sposób powstają najbardziej zaawansowane technologicznie łożyska.
Filmy o produktach, instrukcje, a nawet zwiedzanie fabryki – na ekranie komputera
Wszystkie filmy umieszczone na kanale YouTube zostały wyprodukowane z myślą o klientach i odbiorcach końcowych produktów NSK w celu zapewnienia im kompleksowej informacji o ofercie firmy.
– Jeden z dostępnych materiałów daje możliwość wirtualnego zwiedzenia fabryki układów kierowniczych w Wałbrzychu. Film pokazuje proces produkcji skomplikowanych urządzeń oraz ich testy i dystrybucję. To wyjątkowy film, ponieważ na co dzień unikamy wejścia do hal produkcyjnych osób postronnych – mówi Agnieszka Nawrocka.
Kanał będzie regularnie aktualizowany o nowe treści. Jednocześnie NSK jest otwarta na przyjmowanie wszelkich informacji zwrotnych od dystrybutorów i odbiorców końcowych odnośnie umieszczanych w sieci filmów. Będzie to pomocne w dokładaniu wszelkich starań, aby kolejne materiały powstawały w oparciu o oczekiwania widzów.
Kanał NSK na YouTube jest dostępny pod adresem: www.youtube.com/nskeurope