Odświeżenie identyfikacji wizualnej firmy obejmuje nowe logo główne oraz logotypy działów, które zostały wyodrębnione do postaci pojedynczych marek. Firma chce w ten sposób uporządkować komunikację działów wyspecjalizowanych w różnych segmentach rynku. Taki podział pozwoli każdemu z działów na samodzielny rozwój, nie tracąc jednocześnie wsparcia firmy jako całości. Marka Techem będzie natomiast pełnić rolę parasola dla swoich submarek eksperckich.
Nowy logotyp jest utrzymany w prostej i minimalistycznej stylistyce. Elementy, które stanowią nawiązanie do poprzedniego systemu wizualnego to kolory (czerwień, czerń oraz biel) oraz pozioma kreska, będąca odwzorowaniem przedłużonej litery „t”.
Znacznie zmienił się krój i wielkość liter. Dzięki temu napis jest bardziej czytelny i spójny z charakterem marki. Proste liternictwo jest odzwierciedleniem stabilności spółki. Na dole logotypu umieszczono nowy claim firmy. Wzór jest wyraźnie inny, ale nieoderwany zupełnie od dotychczas obowiązującego.
„Nowy logotyp doskonale komunikuje charakter naszej marki. Jest bardziej współczesny niż poprzedni, a jednocześnie czytelny i wyraźnie korelujący z branżą w jakiej działamy. Stylistyka została dopasowana do charakteru naszej firmy i stanowi doskonałe poparcie dla naszego nowego motto, które brzmi „Działamy niezawodnie”. Chcemy być kojarzeni z niezawodnością i być firmą pierwszego wyboru nie tylko ze względu na pewność i jakość oferowanych rozwiązań, ale także ze względu na poziom obsługi.” – mówi Aleksandra Kisły, Prezes Zarządu BP Techem S.A.
Nowe logo pojawiło się w komunikacji marketingowej od 29 sierpnia 2016 r. Będzie sukcesywnie wprowadzane w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach.
Źródło: BP Techem