Innowacyjne narzędzie dla działu utrzymania ruchu, które pomoże w zarządzaniu i audycie awarii na produkcji. Teraz w formie aplikacji mobilnej dostępnej pod ręką wraz z panelem administracyjnym, co znacznie przyspiesza i ułatwia pracę.
To jak ważne i potrzebne są innowacje oraz wdrażanie nowych, lepszych rozwiązań wie już każdy, w szczególności na produkcji. Dzięki aktualnej sytuacji na świecie, tylko utwierdziliśmy się w przekonaniu, że transformacja cyfrowa firmy to konieczność. Te firmy, które uświadomią sobie to za późno zostaną daleko w tyle. Dlatego warto, a przede wszystkim trzeba być zorientowanym jakie możliwość daje technologia i odpowiednio szybko reagować. Obecnie monitoring i zarządzanie procesem zgłaszania i napraw awarii oczywiście już jest zautomatyzowany. Mamy komputery, powiadomienia SMS i integracje z serwerami, ale co, jeśli dałoby się kolejny raz ułatwić pracę pracownikom?
Odpowiednim nastawieniem i szybką reakcją na potrzebę wprowadzenia usprawnień w procesie zarządzania awariami wykazały się firmy takie jak BCS Automotive Solutions czy Amica. W ich fabrykach został wdrożony Mobilny System do Zarządzania Awariami i teraz każde zgłoszenie i status naprawy jest zarządzany z poziomu smartfona. Nie ma już konieczności pracy wyłącznie w aplikacji webowej, na komputerze znajdującym się na drugim końcu hali czy w biurze. Pracownik nie zapomni dodać informacji o awarii czy zmienić statusu, bo smartfon ma w kieszeni.
Równie szybką reakcją mogą również wykazać się serwisanci. Otrzymują oni powiadomienie o nowej awarii, a po podejściu do konkretnej maszyny skanują kod QR lub NFC i automatycznie nalicza się czas. Dzięki temu, tak naprawdę dopiero teraz manager widzi faktyczny czas reakcji i naprawy.
Zarówno managerom jak i serwisantom czy liderom nie są potrzebne nowe obowiązki czy dodatkowe godziny pracy, a narzędzie, które ten czas zaoszczędzi i przełoży na zyski. System W związku z tym firma ITgenerator stworzyła system, który rozwiązuje problem zbyt długiego czasu napraw, braku kontroli nad pracą serwisantów oraz wynikającego z tego braku rzetelnych danych analitycznych.
Co oferuje system?
W prosty i intuicyjny sposób zarządza procesem zgłaszania i napraw awarii. Dzięki automatyzacji przepływu informacji i ułatwionemu dostępowi do potrzebnych funkcji z poziomu smartfona, Ty i Twój zespół możecie szybciej rozwiązywać problemy z maszynami na liniach produkcyjnych. Dodawanie i zarządzanie awariami nigdy nie było prostsze. Teraz wystarczy smartfon. Dodatkowo pełną kontrolę nad procesem zgłaszania i zarządzania awariami zapewni webowy panel administracyjny.
Pracownicy poświęcają więcej czasu na prace serwisowe, a mniej na administrację. Oszczędzacie czas i generuje oszczędności!
Jak działa?
Po szczegóły zapraszamy na podstronę produktu, gdzie można znaleźć więcej informacji oraz na zdalną prezentację systemu. Zainteresowanym udostępniamy wersję do testów. W ramach wdrożenia system dostosowywany jest wymagań klienta, a następnie można go rozwijać o nowe, potrzebne funkcjonalności. Po szczegóły zapraszamy do kontaktu
https://www.itgenerator.pl/mobilny-system-do-zarzadzania-awariami/
Email: produkty@itgenerator.com