Firma Axima Services z branży obsługi serwisowej instalacji w obiektach przemysłowych zmienia nazwę na Cofely.
Zmiana nazwy firmy na Cofely jest rezultatem integracji międzynarodowej grupy przedsiębiorstw, zapoczątkowanej fuzją dwóch potentatów na światowym rynku energetycznym – Suez i GdF.
Jako część koncernu Suez, Axima Services została włączona w struktury GdF Suez Energy Services, grupy firm, które specjalizują się w projektowaniu i wdrażaniu efektywnych rozwiązań energooszczędnych i optymalizacji kosztów obsługi technicznej nieruchomości.
„Identyfikujemy się z międzynarodowymi standardami, wdrażanymi przez inne firmy z grupy GdF Suez – stąd decyzja o zmianie nazwy. Z drugiej strony naszym celem jest utrzymanie dotychczasowego, wysokiego poziomu obsługi technicznej nieruchomości w Polsce. To, że będziemy występować pod nowym szyldem dla naszych klientów oznacza ewolucję, a nie rewolucję w sposobie świadczenia usług” – zapewnia dr Jan Woźniak, dyrektor Cofely/Axima Services.
Axima Services istnieje na polskim rynku od 1997 r. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania, eksploatacji i stałej obsługi serwisowej instalacji w obiektach przemysłowych, biurowych, centrach logistycznych oraz critical centres. Obecnie łącznie ponad 300 obiektów na terenie całej Polski jest obsługiwanych przez pracowników Axima Services.
„Nasi klienci dostrzegają to, że implementacja efektywnych rozwiązań w zakresie obsługi technicznej może rzeczywiście przełożyć się bezpośrednio na sprawne funkcjonowanie organizacji, a także na wyniki finansowe. Teraz możemy naszym klientom zaoferować jeszcze więcej. Przede wszystkim mamy zapewnione wsparcie ze strony innych firm z grupy GdF Suez Energy Services. Ponadto znacznie zwiększyły się również nasze możliwości finansowania inwestycji w ramach współpracy z klientami” – stwierdza Marcin Kwasiborski, dyrektor handlowy Cofely/Axima Services.