Farnell, dystrybutor komponentów elektronicznych, chce pomóc klientom jeszcze szybciej i łatwiej składać zamówienia na stronie internetowej www.farnell.com/pl.
Nowa funkcja eQuotes umożliwia klientom posiadającym konto internetowe Farnell wysyłanie zapytań ofertowych i otrzymywanie indywidualnych ofert cenowych bezpośrednio na swoje konto internetowe. Kiedy oferta jest gotowa, klient otrzymuje wiadomość email z linkiem do szczegółowo przygotowanej oferty cenowej. Klient ma również możliwość dodawania produktów lub zmiany zapytania przed złożeniem zamówienia.
Drugą nowością wprowadzoną przez Farnell jest funkcja, polecania produktu, który zakupiony został przez innych klientów zamawiających produkty z tej samej kategorii (Klienci, którzy kupili ten produkt, zamówili również ten produkt). Taka funkcja umożliwia łatwe znalezienie produktów godnych uwagi, powiązanych z daną kategorią.
Dodatkowym usprawnieniem dla klientów Farnell jest wprowadzona niedawno funkcja, umożliwiająca wyszukiwanie produktów po marce producenta. Odwiedzający stronę internetową Farnell mają teraz dostęp do pełnej listy dostawców, a klikając na jednego z nich otrzymują łatwy dostęp do pełnej ofery produktowej.
Udoskonalanie funkcjonalności strony internetowej to jeden z kluczowych punktów rozwoju firmy. W chwili obecnej ponad 55% transakcji dokonywanych jest za pomocą Internetu a kolejne udoskonalenia funkcjonalności strony internetowej mają na celu ułatwienie wyszukiwania i zamawiania produktów, a co za tym idzie wzrost tego wyniku.